Czemu w dzisiejszej wsi nie ma kowala

Czemu w dzisiejszej wsi nie ma kowala

Renderowanie zarówno Cervants Dostojewski daremne

Conceits tchórzy nie potrzebują terapeuty

Ani wolność Marks czy Gandhi ożywić. „(Str.9)

On odzwierciedla naszą kabałę, mówiąc:

„Więzień jest bardziej wolny niż

Którzy nie mają wolności nawet do snu. „(Tamże)

Niemal identyczny dźwięk jest kontynuowany w następnym wierszu „Mury więzienia pozostają”.Drzwiczki kominkowe Edytuj Bhatnagar pisze:

„Mamy złamane łańcuchy niewoli

Ściany prisonhouse pozostają. „(AL, 10)

Poniższy fragment z wiersza odzwierciedla trudną sytuację Indian:

„Nasza rozpacz nie dlatego,

Jest mniej rewolucja

Ale niewiele się zmieniło. „(Tamże)

Lub:

„Nawet teraz szukamy przywódcy do naśladowania

Boże przesłanie nam swojej łaski:

Boimy się mówić prawdę

I opór, co jest niesprawiedliwe

Faul i skorumpowany w naszych kościach. „(Tamże)

Co zabawne, że ma podjęliśmy zwroty informujące o rzeczywistości zapominając opór i protest. Bhatnagar mówi:

„Niech klatkach w niewoli

Staliśmy się jak lwy cyrkowe

Niezdolny http://www.tbv.pl/lokale-uslugowe-lublin do wolności w emocje

Stał nasze własne prisonwalls. „(.A.L. Str.11)

Trzeci wiersz w tomie „może Fakty zostać zniszczone przez idee, podkreśla rzeczywistość, która nie może być zniszczona przez idee tzw polityka kot nie może grać w chowanego przez długi czas. Poeta pisze:

„Wczoraj były to sny o jutrze

Dziś są wspomnienia past-

Gminy zastąpić niebie

Niezadaszonym odpoczynku w willi:

Moralności się jako firma jak góry:

He głodny karmienia w Taj-

Wszystko to jest już historią polityki

Ten kraj Enrich ubóstwo tak długo. „(AL, 12)

Poeta stwierdza, mówiąc:

„Nawet poeci są już zmęczone snów

Readt jak Kaligula odejść

Niech walka ożywić nadrobić straty

W sztuce kolei materiału wrogie sztuce. „(Tamże)

W tej kolekcji znajdują się liczba wierszy jak „wciąż pytania”, „Nowej Moralności”, „The Second Coming”, „widząc Rashtrapati Bhavan”, „Przemieszczenie bardziej przestronny ‚,’ że przestrzeń” i „Druga konwersja” w co wskazuje poeta się z folii i słabości naszego charakteru i przedstawia migawkę ludzkości cierpiącej i rozkoszując nagi współczesnego życia Bhatnagar próbuje zreformować obecny scenariusz i motywuje nas do walki przeciw niesprawiedliwości i upokorzenia.

– autor artykułu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge